Bijna zover!

15 augustus 2016 - Kaatsheuvel, Nederland

Hoi allemaal,

Mijn eerste berichtje hier! Over twee kleine weken is het al zover, dan ga ik voor 20 weken naar Zanzibar! Ik droom er al jaren van om ontwikkelingswerk te gaan doen in Afrika, en nu wordt deze droom werkelijkheid bij More Africa. Hier worden kinderen en jongeren met speciale behoeften ondersteund in hun ontwikkeling door middel van individuele zorgplannen, therapie, dagbesteding en medische hulp. Daarnaast wordt er speciaal onderwijs aangeboden.

De voorbereidingen zijn in volle gang, mijn koffers zijn al bijna ingepakt en het enige belangrijke om nog te doen is afscheid nemen van iedereen thuis. Om iedereen toch op de hoogte te kunnen houden, heb ik deze reislogger aangemaakt. Als je je hiervoor aanmeldt kun je mijn avontuur volgen en alles wat ik meemaak hier lezen :)

Xxx Anne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. José:
    15 augustus 2016
    Heel veel succes met dit avontuur in Zanzibar xxx
  2. Mama:
    15 augustus 2016
    Tuurlijk volg ik je,kom zelfs op de koffie
  3. Maarten:
    15 augustus 2016
    suc6 collega. :) veel plezier in Afrika. Het mooiste is natuurlijk dat een droom uit kom, en als die uitkom dan is dat het mooiste wat je kan overkomen. Volgende week heb ik me laatste dienst bij de Mac en daarna ben ik er niet meer. vond het leuk om met je te mogen werken. ik zou zeggen Anne veel plezier en suc6 in Afrika, ik ga je blog zeker volgen :)
  4. Marloes Luijten:
    16 augustus 2016
    Heey Anne,
    Heel veel plezier in Zanzibar!! Ik ben zeker van plan om je te verhalen te volgen via dit blog.
    Xx
  5. Stefanie van den Herik:
    16 augustus 2016
    Hee Anne,

Ik wens jou ook heel veel (leer)plezier in Zanzibar! We gaan je missen dat half jaar. Doormiddel van deze blog kunnen we gelukkig nog wel zien waar je allemaal mee bezig bent daar.
    En maak je geen zorgen om Fabian! We zullen goed op hem letten, haha. Al zal dit helemaal nergens voor nodig zijn :)

Liefs, Stefanie
  6. Manon:
    28 augustus 2016
    En nu al onderweg naar het vliegveld heel veel plezier meisje xxx